Som la Maria, la Judith i la Laura  i formem part de l’àrea d’administració i gestió de personal.

El nostre lloc de treball ens permet millorar i potenciar qualitats del nostre caràcter com ara l’empatia, el saber escoltar, la capacitat de resolució i el compromís.

Dia a dia, tenim l’oportunitat d’establir un contacte molt directe amb les persones que integren la nostra empresa i la possibilitat d’atendre  i de conèixer de prop situacions molt diferents.

La nostra, és una feina delicada que requereix molt  rigor i un bon equilibri entre dues vessants força diferents i, alhora, complementàries. La part més administrativa requereix un ampli coneixement de la legislació vigent i, per la part emocional, és necessari haver rebut formació en aquesta matèria. Guiades per la Directora Pedagògica, rebem una formació contínua en matèria de resolució de conflictes, treball en equip i competències emocionals.

A F.ROCA diem: “Som persones que atenem i servim a persones”. Ens fa il·lusió donar la benvinguda a una nova incorporació, ens agrada atendre a tothom de manera propera i personalitzada i és molt gratificant quan, amb el temps, et fan saber  que estan molt contents de formar part dels nostres equips.