Francesc Roca a la cuina del Saló Rosa de Barcelona
– Finals dels anys 40 –
1966
LA FORÇA D’UN SOMNI
Cap als anys 20, l’Estanislau Roca, avi de la M. Àngels Roca, actual directora de l’empresa, gestionava diversos establiments de restauració a Barcelona. Quatre dels seus fills van continuar en aquest món.
Un d’ells, el Francesc Roca (a la fotografia a les cuines del Saló Rosa, cap a l’any 1946), després de gestionar diferents establiments com l’Hotel Condado de Barcelona inicia, l’any 1966, la modernització del servei de cuina i menjador dels Jesuïtes de Sarrià al poc temps d’haver viatjat a Suïssa, important a Catalunya el concepte d’autoservei.
En aquesta escola, és on varen estar les primeres cuines i oficines de F.Roca fins el 1990 que s’inauguren les instal·lacions al Centre Borja a Sant Cugat del Vallès.
Des del juny de 2015, estem al C. Bruc, 21, al centre de Barcelona.
Al 2001 la M. Angles Roca, amb el suport de la família, agafa el relleu en el gestió de l’empresa potenciant els valors del seu pare, principalment la innovació i, impulsant l’empresa cap a un estil de lideratge on les persones són el centre de l’organització.
1966
LA FORÇA D’UN SOMNI
Cap als anys 20, l’Estanislau Roca, avi de la M. Àngels Roca, actual directora de l’empresa, gestionava diversos establiments de restauració a Barcelona. Quatre dels seus fills van continuar en aquest món.
Un d’ells, el Francesc Roca (a la fotografia a les cuines del Saló Rosa, cap a l’any 1946), després de gestionar diferents establiments com l’Hotel Condado de Barcelona inicia, l’any 1966, la modernització del servei de cuina i menjador dels Jesuïtes de Sarrià al poc temps d’haver viatjat a Suïssa, important a Catalunya el concepte d’autoservei.
En aquesta escola, és on varen estar les primeres cuines i oficines de F.Roca fins el 1990 que s’inauguren les instal·lacions al Centre Borja a Sant Cugat del Vallès.
Des del juny de 2015, estem al C. Bruc, 21, 3r 1a, al centre de Barcelona.
Al 2001 la M. Angles Roca, amb el suport de la família, agafa el relleu en el gestió de l’empresa potenciant els valors del seu pare, principalment la innovació i, impulsant l’empresa cap a un estil de lideratge on les persones són el centre de l’organització.
2008
L’any 2008 engeguem el primer projecte educatiu, un servei de monitoratge que busca que els infants se sentin a l’escola com a casa. Amb aquest nou projecte, F.ROCA complementa el servei que ha ofert al llarg de més de 40 anys a les escoles.
L’any 2012, neix Rocadino, la marca amb la que gestionem l’Espai Migdia a les escoles. Rocadino és un servei de gestió de cuina i /o de monitoratge de F.Roca per a les escoles que crea un nou Espai Migdia on els infants i joves s’alimenten física i emocionalment preparant-los així per a la resta del dia.
Actualment F.ROCA dóna serveis de menjador (cuines in situ), monitoratge i serveis de suport (administració, neteja, etc.) a les escoles. També cuinem per a residències de gent gran i altres entitats.
2020
Valoritzem les tasques casolanes externalitzades. Volem una societat on aquestes tasques siguin realitzades i reconegudes des de la qualitat professional.
És per això que la missió de F.ROCA és treballar amb la màxima qualitat i calidesa humana amb als clients i en el si de la professió.
MISSIÓ
El nostre compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa és millorar la salut de les persones mitjançant serveis gestionats sota criteris de qualitat i proximitat que creen valor tant per l’organització com per la resta de la societat.
VALORS
QUALITAT
Les característiques dels nostres productes i serveis són conseqüència d’aplicar estrictes criteris de qualitat a tota la nostra gestió. Garantim la qualitat dels nostres productes per a la salut dels nostres consumidors.
PROXIMITATEntenem la proximitat com una actitud que mantenim davant les persones que tractem en el nostre dia a dia. La finalitat del nostre projecte és acompanyar i millorar la qualitat de vida de les persones. Ens sentim orgullosos de comptar amb un equip de persones implicades i, alhora, amb criteri i iniciativa per ajudarnos a fer créixer el projecte dia a dia, atenem els nostres clients amb la màxima immediatesa i prioritat i mantenim una relació de mútua col·laboració amb els nostres proveïdors
VISIÓ
Ser un sòlid projecte empresarial que sigui un model d’inspiració per crear valor a la societat.
MISSIÓ
El nostre compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa és millorar la salut de les persones mitjançant serveis gestionats sota criteris de qualitat i proximitat que creen valor tant per l’organització com per la resta de la societat.
VALORS
QUALITAT
Les característiques dels nostres productes i serveis són conseqüència d’aplicar estrictes criteris de qualitat a tota la nostra gestió. Garantim la qualitat dels nostres productes per a la salut dels nostres consumidors.
PROXIMITATEntenem la proximitat com una actitud que mantenim davant les persones que tractem en el nostre dia a dia. La finalitat del nostre projecte és acompanyar i millorar la qualitat de vida de les persones. Ens sentim orgullosos de comptar amb un equip de persones implicades i, alhora, amb criteri i iniciativa per ajudarnos a fer créixer el projecte dia a dia, atenem els nostres clients amb la màxima immediatesa i prioritat i mantenim una relació de mútua col·laboració amb els nostres proveïdors
VISIÓ
Ser un sòlid projecte empresarial que sigui un model d’inspiració per crear valor a la societat.